środa, 10 września 2014

Grammatik.

Nie słucham namiętnie hiphopu, jednak Grammatik zawsze lubiłem, za muzykę, kompozycje, teksty, po prostu dojrzała muzyka, wyróżniająca się z pośród setek polskich hip składów.
Nie słuchałem Grammatik może dwa, trzy lata i jakoś  dwa tygodnie temu naszła mnie ochota na przesłuchanie całej dyskografii.
Jako, że w ciągu owych 2 lat zmieniłem kompletnie swój sprzęt audio na jak myślę dwie klasy lepszy, doszły do mnie zupełnie inne dźwięki czy lepsze o tym poniżej drodzy blogowicze.
Mój poprzedni zestaw muzyczny to:
- Yamaha AX-496,
- Yamaha CDX-596 (Pro-Bit),
- Eltax Monitor III,
- Karta muzyczna SB 5.1 Live!
Wówczas muzyka Grammatik wydawała mi się z dość poważnym brzmieniem, pełnym basem, nie było mowy o jakiś przesterowaniach.
Jednak na nowym sprzęcie nie można słuchać spokojnie muzyki - jest totalnie nachalna, zniekształcone brzmienie, wydaje się jakby wysokie tony chciały rozerwać gwizdki w kolumnach.
Obecnie słucham muzyki przez Foobar2000 oraz karcie muzycznej EMU 1212M z ustawionym preampem na +0dB, jednak w tym przypadku aby muzyka nie była przesterowana i grała w miarę "czysto" muszę obniżyć wartość w Foobar2000 lub karty muzycznej do -7dB!
Jeśli czytają przypadkiem muzycy Grammatik - to proszę was o remaster tej płyty z poprawnym brzmieniem.
Ciekawe czyja wina, że tak ta muzyka brzmi?
Wina reżysera dźwięku w studio?
Może płyta była nagrywana w domu bez większej  znajomości podstawowych zasad nagrywania muzyki.
A może to wina tłoczni?
Tak czy inaczej Drodzy Muzycy czekam na nowe nagranie tego albumu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz