poniedziałek, 7 grudnia 2015

Seu Jorge And Almaz - The Model

To już kolejna płyta od sąsiada, tym razem otrzymałem aby przesłuchać ją jako fan grupy Kraftwerk.
Seu Jorge wziął na swój warsztat chyba największy "hit" The Model.
Oczywiście jak to bywa z muzyką sąsiada nawet nie miałem pojęcia o tym wykonawcy.
Seu Jorge to brazylijski muzyk i aktor, który karierę rozpoczynał jako bezdomny w okrytych złą sławą fawelach, gdzie jako nastolatek zainteresował się muzyką i oczywiście była to samba.
Jorge wystąpił również w znanym na całym świecie filmie "Miasto Boga" za który zebrał bardzo dobre opinie.
"The Model" - to 12 calowy singiel na którym znajdziemy pięć utworów.
Na stronie A to trzy wariacje utworu Kraftwerk, na stronie B, dwie przeróbki wielkiego hitu "Everybody Loves The Sunshine".
Jak wypadł Kraftwerk ?
W moim odczuciu muzyka brzmi bardzo psychodelicznie a nawet z lekką nutką psychobilly.
Bardzo delikatna gra perkusji, kilka riffów na gitarę i mamy "Das Model".
Posłuchacie sami.






1 komentarz:

  1. Muzycznie brzmi wg mnie bardzo interesująco, ale denerwuje mnie wokal. Nie wiem, może dlatego, że o wiele bardziej odpowiada mi wersja po niemiecku i emocjonalnie nie wyobrażam jej sobie w żadnym innym języku. Są takie piosenki, do których moim zdaniem angielski nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń