poniedziałek, 26 października 2015

Something Like Elvis - Shape.

Znajomy podrzuca mi raz na jakiś czas płyty, które ukazują się na "czarnym" nośniku, tym razem otrzymałem polską grupę Something Like Elvis.
Jako, że staram się unikać "nowych" tłoczeń płyt jednak w tym przypadku ciekawość wydawnictwa przerosła moje "uprzedzenia" i przyjąłem płytę z wielkim entuzjazmem.
"Shape" to płyta wydana przez Antenę Krzyku pierwotnie w 1999 roku a tłoczenie na czarnym nośniku ukazało się w 2015 roku. 
Do edycji winylowej dołączona jest skromnie wydana płyta CD w kartonowej kopercie.
Something Like Elvis - grupa, która sporo namieszała na polskiej scenie muzycznej umiejętnie lawirując między hard core czy noise znanym z dokonań np. Ewy Braun. 
Ciekawostką jest to, że grupa używa akordeonu jako pełno prawnego instrumentu. 
Grupa zdobyła uznanie na starym kontynencie grając z takim tuzami jak Fugazi czy No Means No.
Zespół również odbył trasę po wymagającym rynku jakim są Stany Zjednoczone otrzymując pochlebne recenzje.

ps. 
Dopisano 28.10.2015:
Mój poprzedni post dotyczył grupy Starzy Singers, niby ta sama scena muzyczna, podobny rok wydana a wpis zobaczyło tylko 11 osób. 
Wystarczyło umieścić w miniaturce postu "cycki" a już do tej pory wpis o 
Something Like Elvis zobaczyły/przeczytały 102 osoby.
Siła internetu w czystej postaci (czytaj siła cycków w czystej postaci).
29.10.2015: Już 179 odsłon a Starzy Singers ciągle 11.
31.10.2015: 203 odsłony, Starzy Singers 12.



1 komentarz:

  1. Cóż, cycki potęgą są i basta! A płyta z gatunku genialnych. Może Mikołaj przyniesie jak przeczyta ten komentarz?

    OdpowiedzUsuń