wtorek, 17 maja 2016

Kim Gordon - Dziewczyna Z Zespołu.

Skoro jesteśmy przy Sonic Youth chciałbym dzisiaj przedstawić książkę którą napisała Kim Gordon. 
Po raz pierwszy zobaczyłem tę książkę rok temu temu w jednej z londyńskich "alternatywnych" księgarni jednak cena około 170 PLN skutecznie mnie odstraszyła. 
Przez ten czas mijałem się z tą książką wiele razy mając nadzieję, że z czasem pozycja będzie tańsza jednak nic takiego nie następowało. Pewnego dnia wpadł mi do głowy pomysł, że przecież książka mogła być 
wydana w ... Polsce. 
I rzeczywiście miałem rację, na internecie przeczytałem recenzję tej pozycji wydanej przez 
Wydawnictwo Czarne.
Cena książki to około 35 PLN.
Książka bardzo schludnie wydana, gruba oprawa, dobrej jakości papier a w środku znajdziemy mnóstwo zdjęć z życia Kim oraz zespołu.
Kim w swojej książce zdaje się rozwiązać język i prowadzi nas przez swoje życie zaczynając od... ostatniego koncertu Soników, poprzez dzieciństwo, lata młodzieńcze, początki kariery jako modelki, artystki a kończąc na życiu w zespole Sonic Youth .
Autorka przedstawia również bardzo barwnie artystyczną twarz podziemnego Nowego Jorku gdzie w tle można spotkać awangardowe postacie, które nadawały rytm miastu oraz całemu światu.








2 komentarze:

  1. Książka wyszła na Zachodzie w marcu 2015, więc to co widziałeś 2-3 lata temu to raczej co innego było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka ta sama na bank, myślałem że to było 2-3 lata temu, kurcze pamięć nie ta. Dzięki.

      Usuń